Asóciate e goza de ser +60!

Xa sexa un destino próximo ou unha viaxe a un lugar recóndito, a experiencia de viaxar pode ser unha gran fonte de desfrute. Saír de nosa casa sérvenos para esquecer preocupacións, obrigas e rutinas, abrir a nosa mente, coñecer costumes e culturas e conectar con outras persoas.

En Afundación programamos viaxes pensadas para que as persoas gocen ao máximo, ocupándonos de resolver calquera imprevisto que poida xurdir, xa que, ademais dos guías oficiais, o grupo vai acompañado por persoal de Afundación.

En 2020 programamos tres viaxes internacionais (Escocia, Exipto con cruceiro polo Nilo e Austria e o Tirol) e dous nacionais: Huelva a Albufeira e A Rioja e Álava.

Ademais, segundo a época do ano, cada Espazo +60 de Afundación presenta plans de lecer en grupo para coñecer o patrimonio histórico e natural da nosa terra, visitar museos e acudir a celebracións tradicionais, en ocasións con clases teóricas previas. Esta oferta constitúe un excelente vehículo para favorecer o encontro e as relacións sociais entre persoas de diferentes localidades.