Centros sociais e culturais

Agalería. Museo Virtual

Agalería é un espazo virtual acristalado, unha recreación con tecnoloxía 3D, que permite ao visitante integrarse na contorna natural no que se sitúa.

• Enderezo: Espacio Virtual, . , España

Sede Afundación Ourense

Sede Afundación de Ourense está situada nun dos edificios máis representativos do modernismo galego, deseñado polo arquitecto Daniel Vázquez Gulías.

• Enderezo: Avenida de Pontevedra, 9, Ourense. 32005, OurenseEspaña

Sala de exposicións Afundación Ourense

A Sala de exposicións Afundación en Ourense trátase dunha xoia arquitectónica situada en pleno barrio histórico, que reformamos totalmente no seu interior para transformalo nun innovador edificio de espazos diáfanos e liñas modernas, conservando por completo a súa fachada tradicional, de gran valor artístico.

• Enderezo: Praza Maior, 4, Ourense. 32005, OurenseEspaña