Centros sociais e culturais

Agalería. Museo Virtual

Agalería é un espazo virtual acristalado, unha recreación con tecnoloxía 3D, que permite ao visitante integrarse na contorna natural no que se sitúa.

• Enderezo: Espacio Virtual, . , España

Sede Afundación Vigo

O edificio, sede da Xerencia de Afundación, foi proxectado en 1879 polo arquitecto Jenaro de la Fuente Domínguez. De estilo eclecticista, loce un virtuoso traballo de cantería e presenta dúas fachadas enlazadas por un chafrán, resaltado con miradoiros de fundición.

• Enderezo: Policarpo Sanz, 24 - 26, Vigo. 36202, PontevedraEspaña

Pazo de San Roque

Trátase dunha construción de finais do século XVII ideal para a celebración de reunións, xornadas, xantares e ceas, cursos e conferencias. O Pazo de San Roque está dotado dos máis modernos medios tecnolóxicos e audiovisuais, acceso a internet, canón de vídeo, videoconferencia e acondicionámolo para a realización de diversas e variadas actividades sociais e culturais.

• Enderezo: Filipinas, 8, Vigo. 36204, PontevedraEspaña

Teatro Afundación Vigo

Situado en pleno corazón da cidade de Vigo, o Teatro Afundación inaugúrase en 1984. Trátase dunha obra de recuperación de patrimonio histórico sobre o magnífico teatro García Barbón, que o arquitecto Antonio Palacios proxectara a principios do século XX.

Entradas para o Teatro Afundación Vigo en Ataquilla.com

• Enderezo: Policarpo Sanz, 13, Vigo. 36202, PontevedraEspaña