Premios

A creación no campo da literatura e a arte ten o seu recoñecemento a través dos nosos premios anuais.

Coñece máis sobre estes e participa.

Premio de Poesía Afundación

Este certame literario é unha iniciativa de Afundación e o Centro PEN de Galicia co apoio da Consellería de Cultura e Turismo da Xunta de Galicia, e ten como obxectivo impulsar a creación en lingua galega.

Se contas cunha obra poética inédita, consulta as bases e fainos chegar o teu orixinal.

Bases do XVIII Premio de Poesía Afundación.

Gañador@s do Premio de Poesía Afundación. PDF - 100 kB

Premio Afundación de Periodismo Julio Camba

Dentro do eido xornalístico convocamos anualmente este concurso literario que premia autoras/ es de artigos escritos en castelán, publicados en medios de comunicación de prensa. Finalistas da XLI edición neste 2020: «Vendrá la despoblación y tendrá mis ojos», de Noemí Sabugal, publicado na revista CTXT; «En Madrid llueve mal» de Luis Pousa, en La Voz de Galicia; e «Mi madre aprende a dibujar» de Marta Villar Rodríguez, en La Opinión. No Nadal darase a coñecer a gañadora ou gañador desta edición.

Gañador@s do Premio Afundación de Xornalismo Julio Camba desde os seus comezos. PDF - 500 kB

Premio Afundación de Xornalismo Fernández del Riego

Dentro do eido xornalístico convocamos anualmente este concurso literario que premia autoras/ es de artigos escritos en galego, publicados en medios de comunicación de prensa. Finalistas da XVII edición en 2020: Míriam Ferradáns por «Aprender a contar», publicado en Sermos Galiza; Diego Giráldez por «A cardiopatía de Xulia», en Praza Pública; e Cristina Pato por «Realidades paralelas»», en La Voz de Galicia. No Nadal darase a coñecer a gañadora ou gañador desta edición.

Gañador@s do Premio Afundación de Xornalismo Fernández del Riego desde os seus comezos. PDF – 1 Mb

Concurso de Beléns Afundación

O noso Concurso de Beléns chega á súa 55 edición con novidades. Por mor da covid-19, este ano adaptámonos ás circunstancias e abrimos convocatoria a todos os particulares e colectivos, solicitando o envío de imaxes das creacións. Desta volta, os beléns non se presentarán fisicamente, senón a través de fotografías, que logo se exporán de maneira virtual desde esta páxina web. O xurado valorará a creatividade, a claridade da mensaxe solidaria e mellor execución. Queremos seguirnos a implicar coma cada ano no Nadal, nesta ocasión, coa seguridade de que imos estar ben.

Consulta as bases :Bases Concurso de Beléns Afundación 2020

INSCRÍBETE E PARTICIPA : Formulario de inscrición