Premios

A creación no campo da literatura e a arte ten o seu recoñecemento a través dos nosos premios anuais.

Coñece máis sobre estes e participa.

Premio de Poesía Afundación

Este certame literario é unha iniciativa de Afundación e o Centro PEN de Galicia co apoio da Consellería de Cultura e Turismo da Xunta de Galicia, e ten como obxectivo impulsar a creación en lingua galega.

Se contas cunha obra poética inédita, consulta as bases e fainos chegar o teu orixinal.

Bases do XVIII Premio de Poesía Afundación.

Gañador@s do Premio de Poesía Afundación. PDF - 100 kB

Premio Afundación de Periodismo Julio Camba

Dentro do eido xornalístico convocamos anualmente, xunto a Ámbito Cultural de El Corte Inglés, este concurso literario que premia autores de artigos escritos en castelán, publicados en medios de comunicación de prensa escrita ou dixital.

Co gallo da XL edición do Premio, celebramos unha gala de entrega o 21 de novembro no Círculo de Belas Artes de Madrid, onde saíu gañadora a xornalista e escritora Cristina Sánchez-Andrade: Aquí máis información.

Consulta as bases (AMPLIADO PRAZO DE PRESENTACIÓN) : Bases dos premios de xornalismo 2019

Gañador@s do Premio Afundación de Xornalismo Julio Camba. PDF - 500 kB

Premio Afundación de Xornalismo Fernández del Riego

Dentro do eido xornalístico convocamos anualmente este concurso literario que premia autores de artigos escritos en galego, publicados en medios de comunicación de prensa escrita ou dixital.

Consulta as bases (AMPLIADO PRAZO DE PRESENTACIÓN): Bases do premio

Gañador@s do Premio Afundación de Xornalismo Fernández del Riego. PDF – 1 Mb

Concurso de Beléns Afundación

O noso Concurso de Beléns, que conta xa con 54 anos de vida, é unha convocatoria aberta a todos os particulares e colectivos que queiran presentar as súas creacións. A orixinalidade das composicións ou os materiais e recursos utilizados son elementos que o xurado ten en conta á hora de seleccionar os premiados. A exposición resultante do concurso é unha cita obrigada da programación de Nadal viguesa e por ela pasan cada ano máis de 15.000 persoas.

Consulta as bases :Bases Concurso de Beléns Afundación 2019