Premios

A creación no campo da literatura e a arte ten o seu recoñecemento a través dos nosos premios anuais.

Coñece máis sobre estes e participa.

Premio de Poesía Afundación

Este certame literario é unha iniciativa de Afundación e o Centro PEN de Galicia co apoio da Consellería de Cultura e Turismo da Xunta de Galicia, e ten como obxectivo impulsar a creación en lingua galega.

Se contas cunha obra poética inédita, consulta as bases e fainos chegar o teu orixinal.

Bases do XVII Premio de Poesía Afundación.

Gañador@s do Premio de Poesía Afundación. PDF - 100 kB

Premios de Xornalismo Julio Camba e Fernández del Riego

Dentro do ámbito xornalístico convocamos anualmente, xunto a Ámbito Cultural de El Corte Inglés, outros dos nosos concursos literarios: os premios Julio Camba e Fernández del Riego. Estes galardoan a autores de artigos escritos en castelán e galego, respectivamente, publicados en medios de comunicación de prensa escrita ou dixital.
Co gallo da celebración da 40 edición do Premio de Periodismo Julio Camba, desde Afundación Obra Social ABANCA decidiuse que o xurado establecido para a resolución do certame escolla, excepcionalmente, tres finalistas o vindeiro 17 de xuño en Pontevedra. O fallo definitivo darase a coñecer no outono de 2019.

Consulta as bases : Bases dos premios de xornalismo 2019

Concurso de Beléns Afundación

O noso Concurso de Beléns, que conta xa con 53 anos de vida, é unha convocatoria aberta a todos os particulares e colectivos que queiran presentar as súas creacións. A orixinalidade das composicións ou os materiais e recursos utilizados son elementos que o xurado ten en conta á hora de seleccionar os premiados. A exposición resultante do concurso é unha cita obrigada da programación de Nadal viguesa e por ela pasan cada ano máis de 15.000 persoas.

Consulta as bases :Bases Concurso de Beléns Afundación 2018