Centros Educativos e Residencia de estudantes

CPR Colexio Fogar Afundación

No Colexio Fogar Afundación impártense seis ciclos de grao medio: Preimpresión Dixital, Impresión en Artes Gráficas, Soldadura e Caldeirería, Mecanizado, Instalacións Eléctricas e Automáticas e Instalacións de Telecomunicacións. E tres ciclos de grao superior: Programación da Produción en Fabricación Mecánica, Automatización e Robótica Industrial e Mantemento Electrónico.

Tamén se ofrecen cursos formativos de reciclaxe para traballadores en activo.

• Dirección: Filipinas, 6, Vigo. 36204, PontevedraEspaña

IESIDE Campus Vigo

O edificio conta con amplas aulas dotadas cos máis modernos avances ao servizo da actividade docente, destacando polo seu excelente deseño acústico e en forma de hemiciclo, o que facilita unha dináminca de clase moi activa e participativa.

• Dirección: Av. de Madrid 60, Vigo . 36204, PontevedraEspaña

Biblioteca Teatro Afundación Vigo

Situada no Teatro Afundación de Vigo, esta biblioteca conta con máis de 31.000 monografías impresas e servizo de hemeroteca (revistas e prensa). É de acceso libre e ofrece servizo de consulta en sala, préstamo e conexión wifi.

• Dirección: Policarpo Sanz, 13, Vigo. 36202, PontevedraEspaña

Biblioteca Afundación Travesas Vigo

Biblioteca de acceso libre con consulta en sala, préstamo a domicilio e conexión wifi. Conta cunha colección de máis de 16 000 monografías impresas e servizo de hemeroteca.

• Dirección: Praza América 3, Entreplanta, Vigo. 36209, PontevedraEspaña

Biblioteca Afundación Calvario Vigo

Biblioteca de acceso libre con consulta en sala, préstamo e conexión wifi. Conta cunha colección de máis de 11 200 monografías impresas e servizo de hemeroteca.

• Dirección: R/ Portela, 6, Vigo. 36205, PontevedraEspaña

Naturnova, Centro Interactivo de Educación Ambiental

O obxectivo do centro Naturnova é reflexionar sobre a conservación e mellora da nosa contorna e a importancia de evitar a súa degradación, analizando os problemas do noso planeta e fomentando a implicación da cidadanía na procura de solucións.

• Dirección: Velázquez Moreno 18-20, Vigo. 36202, PontevedraEspaña