O proxecto CORRENTE CULTURAL, co que Afundación e ABANCA están promovendo un programa de exposicións en diferentes localidades galegas, nace do convencemento de que a arte é un elemento imprescindible para potenciar o coñecemento e o desenvolvemento de toda a sociedade. En Afundación queremos impulsar e fomentar a cultura na nosa terra, e por iso levamos a nosa oferta artística máis alá das nosas sedes e salas de exposicións.

Para levar a cabo esta iniciativa estratéxica, ademais da participación de ABANCA, contamos coa colaboración dos concellos coa achega dos espazos expositivos onde desenvolver as actividades programadas e pór en marcha, así, este programa estratéxico.

As diferentes mostras que van conformar este ciclo parten dunha produción de nivel, cun interese específico para a comunidade e unha estreita vinculación coas nosas tradicións e historia. Queremos achegar á sociedade galega do século XXI unha perspectiva sobre o que era Galicia fai non tantas décadas, así como algunhas imaxes actuais de escenas que en poucos anos serán historia.