Centros Educativos e Residencia de estudantes

Biblioteca Afundación Santiago de Compostela

Especializada en literatura infantil e xuvenil, conta con toda a produción deste eido publicada en lingua galega ata o momento. Ofrécense servizos de información bibliográfica, guías de lectura e préstamo de libros e audiovisuais. O fondo actual é de 19 000 libros e 700 DVDs.

• Dirección: R/ Frei Rosendo Salvado 14-16, Santiago de Compostela. 15701, A CoruñaEspaña
    Ver máis

IESIDE Santiago de Compostela

Situado en pleno corazón do casco histórico, a apenas 100 m da praza de Galicia, conta cun auditorio e varias salas acondicionadas para a celebración de diversos eventos.

• Dirección: Rúa Nova, 33, Santiago de Compostela. 15704, A CoruñaEspaña
    Ver máis