Centros Educativos e Residencia de estudantes

Residencia de Estudantes Afundación Pontevedra

A Residencia de Estudantes de Afundación ofrece aloxamento a todas aquelas persoas matriculadas nalgunha facultade, escola universitaria ou centro de formación profesional do Campus de Pontevedra. Os estudantes dispoñen de servizo de aloxamento con pensión completa, servizo de limpeza tres veces por semana e conexión wifi. Ademais, nela organízanse todo tipo de actividades culturais, científicas e deportivas.

• Dirección: Avenida de Vigo, 21, Pontevedra. 36003, PontevedraEspaña
    Ver máis

IESIDE Pontevedra

Situado na última planta da Sede Afundación en Pontevedra, no centro da cidade. Alberga o Centro Interuniversitario de la Empresa, onde se desenvolven programas formativos con e para universidades. A actividade do campus iniciouse co programa Diploma Avanzado en Relacións Internacionais (DARI), deseñado coa Beijing International Studies University (BISU).

• Dirección: Augusto González Besada, 2, Pontevedra. 36001, PontevedraEspaña
    Ver máis