Eventos destacados

«Na procura do pasado. Orixe e evolución da arqueoloxía en Ourense»....

«Vari Caramés. Ventá ao insólito». Ferrol

«Xesús Corredoyra e o simbolismo na pintura galega». Lugo

«Percorrendo a nosa arte. Esencia dunha colección». Vigo

«A fronteira infinda. Os artistas galegos e a emigración». Santiago

«Galicia 100. Obxectos para contar unha cultura» en A Coruña

dic

En Afundación contamos con grandes edificios históricos situados en Lugo, A Coruña, Santiago de Compostela, Ourense, Vigo, Pontevedra y Ferrol en los que generamos diversas propuestas adaptadas a la demanda del público. Entre ellos destacan dos grandes auditorios, el García Barbón en Vigo y el Centro Social de Pontevedra que se han constituido en referentes en sus respectivas ciudades con una amplia oferta de teatro, música, danza, espectáculos infantiles, musicales y actividades para escolares que permiten disfrutar de la cultura del país y foránea. A través de ellos promovemos la dinamización, la creatividad y el consumo cultural.

Debemos resaltar las exposiciones que a lo largo de los últimos años han traído a artistas de renombre nacional e internacional. Además, la Colección de Arte Afundación constituye un rico fondo que recorre las distintas etapas artísticas gallegas con obras fundamentales de su historia, aparte de obras nacionales sobresalientes.