Quen somos

Quen somos?

A Fundación Galicia Obra Social (Afundación) é unha institución privada e sen ánimo de lucro que, a través da profesionalidade e a ética, se constrúe en base ás demandas emerxentes dunha sociedade en evolución.

Misión e visión
Padroado
Código ético
Información económica
Sedes

Misión e visión

A realización dunha acción educativa, social e cultural é o noso piar que, de xeito sostido, eficiente, relevante e con vocación transformadora, contribúe a mellorar a sociedade galega dentro e fóra de Galicia, posibilitando o desenvolvemento integral das persoas que forman parte dela.

Buscamos desenvolver un modelo de educación superior innovador e de calidade orientado ao mundo da empresa, potenciar o papel activo dos maiores na sociedade e fomentar o coñecemento e o desenvolvemento das persoas a través da cultura; todo iso con base nas actuacións propias, a calidade fronte á cantidade e a sostibilidade dos programas.

As liñas estratéxicas de Afundación xiran en torno ás devanditas áreas de interese buscando a autosuficiencia financeira a través dunha xestión eficiente e operativa, cunha comunicación transparente e en continuo diálogo coa comunidade, unha estrutura organizativa con alto grao de flexibilidade que se adapta interdisciplinariamente para sacar o maior rendemento e atopar sinerxías que melloren o resultado dos proxectos e actuacións, seguindo un código ético, espello do noso compromiso.

» Resumen resultados Un ano Afundación 2015. Pdf 6 Mb

»Memoria de logros 2014. Pdf 1 Mb

»Video da Memoria 2015 (Ga)

»Video da Memoria 2015 (En)

Como nos financiamos

Abanca é o noso mecenas tras a sinatura no ano 2015 dun convenio polo que se comprometeu a unha achega anual de cinco millón de euros ata o 2019. Transcorrido este período destinará o 3 % dos seus beneficios netos, cun mínimo garantido de cinco millóns de euros, para os seguintes 25 anos.

Afundación finánciase ademais a través do alugueiro de salas nas sedes e dos inmóbeis non catalogados como patrimonio histórico-artístico, da venda de entradas a espectáculos, cursos e obradoiros (Ataquilla.com), a través do co-financiamento de actividades por parte dos usuarios, ou a través do Monte de Piedade. Tamén contamos cun servizo editorial e realizamos proxectos de consultoría xerencial para empresas.

Padroado

O noso máximo órgano de decisión é o Padroado no que están representados ABANCA, as sete cidades galegas onde temos Sede, o Parlamento de Galicia, as deputacións provinciais, a Xunta de Galicia e o cadro de persoal. Todas as persoas adheridas a el teñen unha bagaxe profesional nos eidos en que Afundación traballa, tal e como se establecen os estatutos da entidade.

»Composición do Padroado (2014-2019):

Presidente: Miguel Ángel Escotet Álvarez

Jesús Santiago Vázquez Sanluis

José Fernández Pernas

Óscar Villar Díaz

O 17 de decembro de 2014 o Padroado aprobou o Plan Estratéxico 2015 -2019.

Código ético

Contamos cun Código Ético para clarificar a nosa vontade de traballo transparente, de cara a dentro e fóra da entidade, que axuste uns valores e un compromiso moral co que facemos e co que somos, unha Obra Social a prol da sociedade galega.

»Artigos

Información económica

»Ligazón ás contas anuais e informe de auditoría 2014. Pdf 1,1 Mb

Sedes

Contamos con dúas sedes principais, a do Padroado situada na Coruña e a da Xerencia en Vigo.

Ademais nas cidades de Ferrol, Lugo, Ourense, Pontevedra e Santiago de Compostela dispoñemos de emblemáticas construcións que xa son sinal identitaria de Afundación e das propias cidades que as acollen, nas que levamos a cabo un programa completo de actividades das que se benefician anualmente preto de un millón de persoas.

»Descúbreas aquí