Premios

A creación no campo da literatura, a arte e a investigación ten o seu recoñecemento a través dos nosos premios.

Coñece máis sobre estes e participa.

Premio Internacional Afundación de Investigación Educativa

Este premio xorde da nosa vontade de impulsar e recoñecer o traballo dos profesionais da pedagoxía no ámbito da educación. Dotado con 12.000 € terá carácter bienal. Consulta as bases.

Bases (GA)
Bases (EN)

Formulario (Dispoñible a partires de outubro)

Premio de Poesía Afundación

Este certame literario é unha iniciativa de Afundación e o Centro PEN de Galicia co apoio da Consellería de Cultura, Educación e Universidade da Xunta de Galicia, e ten como obxectivo impulsar a creación en lingua galega.

Se contas cunha obra poética inédita, consulta as bases e fainos chegar o teu orixinal.

Bases do XIX Premio de Poesía Afundación. Gañador@s do Premio de Poesía Afundación. PDF - 100 kB

Premio Internacional Afundación de Periodismo Julio Camba

Dentro do eido xornalístico convocamos anualmente este concurso literario que premia autoras/ es de artigos escritos en castelán, publicados en medios de comunicación de prensa. Gañador da XLI edición neste 2020: «En Madrid llueve mal» de Luis Pousa, publicado en La Voz de Galicia..

Consulta as bases da edición 2021: Bases do Premio Julio Camba 2021

Gañador@s do Premio Afundación de Xornalismo Julio Camba desde os seus comezos. PDF - 500 kB

Premio Afundación de Xornalismo Fernández del Riego

Dentro do eido xornalístico convocamos anualmente este concurso literario que premia autoras/ es de artigos escritos en galego, publicados en medios de comunicación de prensa. Gañadora da XVII edición en 2020: Cristina Pato por «Realidades paralelas»», en La Voz de Galicia.

Consulta as bases : Bases do premio 2020 - 2021

Gañador@s do Premio Afundación de Xornalismo Fernández del Riego desde os seus comezos. PDF – 1 Mb

Concurso de Beléns Afundación

Desde Afundación convocamos a edición 56 do Concurso de Beléns, un clásico xa no Nadal de Vigo. Coma cada ano poderán concorrer ao concurso persoas maiores de idade ou colectivos de escolares, de entidades sociais ou culturais.

Un xurado designado por Afundación valorará a confección das figuras presentadas, a composición do conxunto, orixinalidade, unidade de estilo, grao de dificultade e execución.