Escuela de Negocios. Campus da Coruña

A Escuela de Negocios Afundación componse de dous centros de formación, un localizado en Vigo e outro na Coruña. Cada ano, na escola máis de dous mil directivos, graduados e posgraduados adquiren coñecementos, melloran as súas capacidades e fórmanse para lograren empresas competitivas, capaces de afrontar o futuro con garantías.

Na escola contamos cun claustro permanente de 20 profesores e mantemos acordos de colaboración, para o intercambio de profesorado e alumnado, con prestixiosas universidades e escolas de negocios de diferentes países: Cardiff Business School e Regent´s Business School (Reino Unido), Universidade de Poznan (Polonia), Bourdeaux Business School (Francia), Universidade de Georgetown (Washington), Universidade de Berkeley (California), Universidade de Millersville (Pennsylvania), Universidade Iberoamericana (México), Aberystwysth (Gales), Dublin Business School (Irlanda) e Haute Ècole de Gestion (Suíza).

Accede ao sitio web específico do centro aquí.

Consultas

Benvida, -o ao Servizo de Consultas de Afundación, desde o que che poderemos resolver calquera dúbida e proporcionarche información sobre os nosos servizos e actividades.

Por motivos de seguridade, na resposta non facilitaremos datos persoais.

Os campos destacados con asterisco (*) son obrigatorios, polo que é necesario cumprimentalos antes de enviarnos o formulario.

¿ Pertences a unha entidade ou organización ?. Aquí deixámoche un enlace ao noso formulario de solicitudes
Información de contacto

De conformidade co establecido na Lei Orgánica 15/1999, de 13 de decembro, de Protección de Datos de Carácter Persoal, informámolo de que os datos de carácter persoal que vostede nos proporcione ao encher o presente formulario, incluído o enderezo de correo electrónico, serán incorporados aos ficheiros da Fundación Galicia Obra Social (AFUNDACIÓN) para que esta poida efectuar o tratamento, automatizado ou non, de tales datos, aos fins de (1) proceder á actualización dos seus datos no rexistro de usuarios de servizos de AFUNDACIÓN en Internet, (2) xestionar e/ou administrar os servizos indicados neste formulario aos que vostede se subscriba, e (3) enviar a vostede, mesmo por correo electrónico, mensaxes SMS ou outro medio de comunicación electrónica equivalente, informacións publicitarias ou promocionais, de carácter xeral ou adaptadas, mediante a aplicación de técnicas e procedementos estatísticos e de segmentación, ao seu perfil comercial, sobre os produtos ou servizos que AFUNDACIÓN poida comercializar en cada intre.

Vostede poderá exercitar os dereitos de acceso, rectificación, cancelación e oposición, de conformidade co establecido ao respecto na lexislación vixente, dirixíndose por escrito ao Servizo de Atención ao Cliente de AFUNDACIÓN, entidade titular e responsable dos ficheiros no seguinte enderezo: Cantón Grande S/N - A Coruña.

Mediante o envío do presente formulario vostede presta o seu inequívoco e expreso consentimento ao réxime aquí descrito relativo ao tratamento dos datos de carácter persoal e do enderezo de correo electrónico.

Porén, neste mesmo intre poderá vostede oporse á recepción de informacións publicitarias ou promocionais marcando a caixa habilitada ao efecto no presente formulario, ou ben enviándonos unha mensaxe a través do correo electrónico, para o cal poñemos á súa disposición o enderezo de correo electrónico bajas@ afundacion.org. Se, a pesares de non manifestar neste momento dita oposición, desexase vostede revocar en cualquera intre futuro o consentimento prestado para a recepción de informacións publicitarias ou promocionais, será abondo así mesmo a tal efecto con que nolo notifique mediante o envío dunha mensaxe ao mesmo enderezo de correo electrónico bajas@afundacion.org

Máis centros

Localidad: