Subvenciones

Subvencións para o fomento do asociacionismo e da participación cidadá

Entidad: Concello de Vigo

Publicado en: BOP Pontevedra, Num. 204, martes 23 de outubro de 2012

Plazo: 10 de novembro de 2012

Esta convocatoria de subvencións, realizada pola Concellería de Emprego, Participación Cidadá e Voluntariado do Concello deVigo, ten por obxecto a concesión, en réxime de concorrencia competitiva, de axudas económicas ás asociacións veciñais e sociedades culturais, sen ánimo de lucro que operan no movemento veciñal, constituídas legalmente como tales,para o desenvolvemento de actividades e programas de interese xeral, realizadas ou pendentes de levar a cabo no ano 2012. Están dirixidas a fomentar o asociacionismo e a participación cidadá, co fin de reforzar a capacidade de autoorganización das entidades asociativas e posibilitar o fortalecemento do tecido social e a promoción de calidade de vida e benestar social da cidadanía.

Cargando

Socialia
¡Tu ONG cuenta!
Envíanos información

jun 29 2016

Teatro Solidario a favor da Fundación Meniños
Un ano máis, Ourense acolle a representación teatral solidaria coa Fundación Meniños que organiza Metátese Teatro, coa colaboración do Teatro Principal e a Fundación CEO.