Subvenciones

Subvencións para actividades de promoción da muller e a igualdade para o ano 2012

Entidad: Concello de Redondela

Publicado en: BOP Pontevedra Num. 205, mércores 24 de outubro de 2012

Plazo: 12 de novembro de 2012

A presente convocatoria ten por obxecto a concesión de subvencións, durante o ano 2012, ás asociacións e colectivos de mulleres do concello de Redondela para o desenvolvemento de actividades e programas de promoción da muller e da igualdade cuxa finalidade sexan:

—  De promoción da igualdade real e efectiva de mulleres e homes en todos os ámbitos.
—  De conciliación e corresponsabilidade.
—  De difusión dos dereitos das mulleres, da historia do movemento de mulleres e do pensamento feminista.
—  De fortalecemento de iniciativas de organización.
—  De formación, orientación e asesoramento cara a busca ou consolidación do emprego feminino.
—  De información, asesoramento, prevención ou tratamento da violencia de xénero.
—  De promoción da saúde e o autocoidado en problemáticas específicas de muller.
—  De promoción da participación das mulleres no eido social, cultural ou artístico.
—  De promoción persoal e adquisición de habilidades sociais.
—  De integración e traballo con grupos en risco de exclusión.
—  De fomento do deporte feminino

Cargando

Socialia
¡Tu ONG cuenta!
Envíanos información

may 31 2016

Teatro Solidario a favor da Fundación Meniños
Un ano máis, Ourense acolle a representación teatral solidaria coa Fundación Meniños que organiza Metátese Teatro, coa colaboración do Teatro Principal e a Fundación CEO.