Subvenciones

Entidad: Special Olympics Galicia

Publicado en: http://specialolympicsgalicia.org/#

Plazo: 1 de decembro de 2012

Special Olympics Galicia abre a convocatoria para participación no certame a tódalas entidades de atención a persoas con discapacidade intelectual de Galicia

Categorías:

A) Tódalas persoas menores de 25 anos.
B) De 25 anos en diante.

Tres modalidades:

Modalidade 1. Debuxos en papel ou cartolina, cun tamaño máximo de DIN A4, a toda cor.
Modalidade 2. Debuxos realizados con apoios técnicos (informática...) e/ou apoios humanos (en canto a idea, trazados...). (Deberase especificar o tipo de apoio). Os debuxos realizaranse sobre papel ou cartolina tamaño máximo DIN A4, a toda cor. Os debuxos serán orixinais, non exportados de programas informáticos nin
calcados.
Modalidade 3. Debuxos realizados con calquera tipo de material alternativo (papel reciclado, adornos,...). Os traballos presentados nesta modalidade non se imprimirán.

Normas:

Nunha etiqueta no reverso, en letra de imprenta, indicaranse os seguinte datos: Nome e apelidos, enderezo, entidade, idade, data de nacemento e modalidade na que participa.

Enviar os deseños a:
SPECIAL OLYMPICS GALICIA