Publicación

Guía "Que é o duelo?" para axudar ás persoas con discapacidade intelectual a entender este proceso

Autor: Fademga Plena Inclusión Galicia

Publicado en: 22/04/16

Descripción:

O falecemento dun ser querido é unha das perdas máis amargas que pode experimentarse, pero non é a única, hai outras perdas que tamén pode dar lugar o duelo, por exemplo o cambio forzoso de domicilio, perdas de saúde, cambio de persoas de referencia (coidadores, monitores), cambios de rutinas...

Esta guía axuda ás persoas con discapacidade intelectual ou do desenvolvemento neste proceso, e responde cuestións como “Para que serve o duelo” ou “cales son as súas fases”.

Quizás también le interese:

La discapacidad en las estadísticas del Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas. Ejercicio 2011 (declaración 2012)
24/02/2016 CERMI
Depender no mola - Guía informativa sobre adicciones
09/02/2016 Plena Inclusión Comunidad Valenciana
Guía "Conductas desafiantes en persoas con discapacidad intelectual"
11/02/2016 Fademga Plena Inclusión Galicia
Guía "Enrédate con seguridade"
04/02/2016 FADEMGA Plena inclusión Galicia
Hospedamos Accesibilidad. Guía para mejorar la experiencia de su cliente y promocionar la accesibilidad
02/02/2016 Fundación Once

Cargando

Socialia
¡Tu ONG cuenta!
Envíanos información

mar 26 2017

Teatro Solidario a favor da Fundación Meniños
Un ano máis, Ourense acolle a representación teatral solidaria coa Fundación Meniños que organiza Metátese Teatro, coa colaboración do Teatro Principal e a Fundación CEO.